Tak for en smuk tale 🙏💚 jeg får helt lyst til at gøre mere ud af min egen deltagelse i debatten ^^ har lidt på yt og tiktok, men ja, det er ikke et nemt emne!
Det er da den allerstørste kompliment :-) Det synes jeg du skal prøve af - man kan jo altid starte i det små, og der er brug for at flere unge kvinder siger deres mening højt
Stærk tale! Men kunne fremhæve mange ting. Jeg deler din forundring over, hvor "den etablerede kvindebevægelse i Danmark" er henne ift. denne debat.
Tak for en smuk tale 🙏💚 jeg får helt lyst til at gøre mere ud af min egen deltagelse i debatten ^^ har lidt på yt og tiktok, men ja, det er ikke et nemt emne!
Det er da den allerstørste kompliment :-) Det synes jeg du skal prøve af - man kan jo altid starte i det små, og der er brug for at flere unge kvinder siger deres mening højt
Undskyld, Mille, det er ikke jer, men Dansk Regnbueråd der skriver hun om Ibi Pippi.
Jeg har slettet opslaget.
Jesper W. Rasmussen har lovet en opklaring i deres samtale med Ibi Pippi fredag på Folkemødet