Discussion about this post

User's avatar
Pernille Nylehn's avatar

Kvinnehat er på moten igjen, denne gangen til applaus og anerkjennelse, ikke minst fra venstresiden. På 1960- tallet var kvinneforakterne (som den gang nesten utelukkende var menn) i det minste litt forsiktige, de skrev i hvert fall ikke åpent i avisen at kvinner var hekser og at de burde holde kjeft. Men nå er det fritt frem. Misogyne i alle land, foren dere!

Carina Patricia's avatar

Stærkt skriv!

2 more comments...

No posts

Ready for more?